Alla inlägg under september 2014

Av märta alm - 30 september 2014 22:14

Idag så var jag först i skolan vilket var välldigt segt. Jag var jätte trött när jag skulle cykla hem, men jag kom hem tillslut. "PUST".
Efter skolan så var jag hemma själv så jag satt vid datorn och bara slappade. Men i kväll så snapshatade jag jätte mycket med en kompis, men det slutade med att vi skypade istället. Men nu så ska jag sova för det är ju skola imorrn och kag vill inte va lika trött imorrn som jag var idag. Men jag hoppas iallafall att ni har haft en bra dag.

HEJDÅ!

Av märta alm - 30 september 2014 15:01

Hej,

Det här är mitt första blogginlägg och jag ska försöka att uppdatera så ofta jag kan. Jag har haft en blogg innan som jag inte var så aktiv på.

Jag brukar blogga period vis för ibland så tycker jag att det är tråkigt och så hara jag inget speciellt att blogga om. Men i början så kommer jag nog att blogga rätt så ofta.

Min blogg kommer att handla för det mästa om mode, smink och min vardag.

Så jag hoppas att ni kommer att tycka om min blogg.  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards