Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av märta alm - 8 oktober 2014 21:27

Här är et sjukt bra läpp balsam från tbs. Det återfuktar läpparna så himla bra så ni fattar inte.
På mindre än ett år så har jag gjort av med mer än hälften, och i normala fall så gör jag aldrig slut på läpp produkter. Det kostar ca 65kr men då får du ju ett skit bra lip balm också.

Av märta alm - 8 oktober 2014 21:23

Detta är en grym mascara. Den kommer från bene fit som man inte kan hitta på så många ställen i sverige, också är den ganska dyr, men det är lätt värt det.
Den ger både volym & längd på samma gång.
Min är i mini size och kosta ca 110kr, medans den stora ungefär kostar 260kr. Jag köpte min på Sephora.

Av märta alm - 8 oktober 2014 21:19

Det här pudret är riktigt bra.
Det mattar ner huden jätte bra och jag använder det alltid.
Tipsar det starkt.
Det är så billigt 40-50kr det är ett jätte bra pris för ett så bra puder.
Man kan hitta det på olika ställen
b.l.a Pink room, Martins makeup, grand parfymeri osv...

Av märta alm - 8 oktober 2014 19:13

TJA,

Då var det onsdag igen då.

Själv så ligger man i sängen och skriver ett blogginlägg så här på kvällskvisten.

 

Har varit på dans och duschat. Vi slutade skolan med gympa så jag duschade inte i skolan.

Lyssnar på musik nu också.

På fredag så är det studiedag och det är toppen.

Just nu så bloggar jag från datorn, men när jag bloggar senare på kvällen så är det oftast från mobilen, så det kanske är lite bättre

kvalité nu.

 

Senare i kväll så kanske jag kommer tipsa om några sminkprodukter osv...

Så håll er uppdaterade i kväll,

 

Känner att jag byter ämne rätt ofta haha, men jag tror inte att ni dör för det haha...

 Tog ett litet break ock kollade insta men ni märkte ju inte det "SKRATT"

 Lyssnar på "stay high" nu (intresant fakta eller haha)

Men det är faktiskt en riktigt bra låt, och artisten heter Tove lo.

 

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll och som sagt så kanske det kommer upp nåt till inlägg ikväll så håll utskik 

 

HEJDÅ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards